RETOUR

We doen er alles aan om te voorkomen dat je niet tevreden bent met jouw aankoop en producten moet retourneren. Daarom zetten we de volgende tools in om jou zo goed mogelijk te helpen tijdens het online shoppen:

Advies
Twijfel over een product? Maak gebruik van ons vrijblijvende advies alvorens je en aankoop doet. Het gaat immers om je huid.

Video en foto’s
Doormiddel van foto’s of video’s van jouw huid met uitleg, kunnen wij jou van het beste advies voorzien. Zo kijken wij naar welke producten jou het snelst tot mooi resultaat brengen.

Productinformatie
Alle additionele informatie over het product is te vinden in de producttekst. De tekst is met zorg samengesteld en geeft een complete uitleg van het product en zijn werking. De teksten zullen afwijken van andere sites, omdat deze persoonlijk zijn gemaakt en met de jarenlange ervaring zijn geschreven. Zo vind je ook extra tips en tricks bij het product en gaan wij net even een stapje verder in de uitleg dan andere sites.

Mocht je desondanks alle bovenstaande hulpmiddelen toch een artikel moeten retourneren dan is dit geen probleem. Onderstaand vind je onze garantieregels en een stappenplan waarin een duidelijk overzicht staat over hoe je artikelen kunt retourneren.

Je hebt 14 Dagen bedenktijd!

Ben je niet tevreden met je aankoop? Dat kan natuurlijk! Gelukkig heb je altijd 14 dagen bedenktijd en mag je jouw pakketje altijd terugsturen. Echter zijn er een aantal belangrijke punten bij het terug sturen:

• Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren, de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

• Wanneer je ervoor kiest het product terug te sturen, zal het product met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd worden.

• Om gebruik te maken van het retour proces, stuur je een mail naar info@beautybarutrecht.nl hier in vermeld:
– Welk product je retour wilt sturen
– Waarom je het product retour wil sturen

• Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening nadat we het product in goede orde hebben ontvangen.

• Let op: het product mag niet beschadigd, gebruikt of geopend zijn en moet geseald in de originele verpakking zitten.

• Wij begrijpen dat je het product goed wilt bekijken en beoordelen maar maak het om geen enkele reden open en draai niet aan eventuele doppen. Zo komt de sealing van het product los en nemen wij het niet meer terug.

• De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor eigen rekening. Wij adviseren ten aller tijden je pakket aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of PostNL (indien aangetekend).

• Mocht je het product willen ruilen voor een ander product zullen de kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product voor eigen rekening zijn.

Denk je allergisch te zijn voor jouw gekochte product?

Het komt weleens voor dat je een allergische reactie denkt te hebben. En dat is natuurlijk heel vervelend! Onze producten vallen onder Concentrated Skincare, hierdoor is een allergische reactie in vele gevallen niet aan de orde maar is er wel een tinteling die je kunt voelen. waarschijnlijk shop je bij ons omdat je een stapje verder wil in huidverzorging. Je hebt een huidprobleem of bent niet blij met hoe je huid eruitziet, je huid is grauw en je zou graag weer een glow willen. Met onze producten schudden we de (cellen in je) huid letterlijk wakker. Hierdoor kun je een reactie krijgen wat lijkt op een allergische reactie. Doordat de conditie van je huid niet op pijl is, kan je huid gaan reageren op onze producten. Jouw huid is niet gewend dat er zulke hoge werkstoffen naar binnen treden en jouw huid aan het werk zetten. Net als bij het trainen van je lichaam, wanneer je begint met sporten, krijg je ALTIJD spierpijn! Zo is dat ook met je huid, wanneer je begint aan Concentrated Skincare, krijg je reactie.

Wat voor reacties kan je verwachten:

• Roodheid;

• Jeukerigheid;

• Verergering van het huidprobleem;

• In sommige gevallen wat zwelling (ook om de ogen).

Mocht je het fijn vinden mag je ten alle tijden contact met ons opnemen. In vele gevallen duurt dit een aantal dagen en wordt het vanzelf minder. Wij vragen ten aller tijden direct een foto van jouw huid te sturen en bij spoed altijd direct te bellen. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Maar zullen wij zeker een gepaste oplossing vinden en komen wij er samen uit.

Jouw pakket beschadigd of product doet het niet?

Wij hebben gekozen om met PostNL te verzenden, wetende dat dit het beste bedrijf is binnen Nederland om je pakketten te versturen. Toch wil het helaas weleens voorkomen dat het pakket beschadigd bij je aankomt. Of dat het product wat bij jou geleverd is niet werkt. Wij vinden het super vervelend als dit gebeurt! Daarom gaan wij dit ten aller tijden oplossen.

• Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en weiger het. Tip van ons: maak altijd een foto van het pakket, als bewijs!

• Stuur ons een mailtje naar info@beautybarutrecht.nl met de foto’s en datum van levering en schrijf duidelijk wat er is gebeurd.

• Je krijgt van ons direct instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van de beschadiging.

• Producten die zonder retour aanvraag en/of reden zomaar worden teruggestuurd, nemen wij niet in behandeling.

• LET OP: Mocht je product niet meer werken (dan hebben we het over pompjes etc.) ga dan nooit zelf sleutelen aan het product! Wanneer jij het product zelf hebt opgemaakt of hebt proberen te maken. Nemen wij het niet terug! Een opening of verandering aan het product kan er namelijk voor zorgen dat het product helemaal niet meer werkt.

• Wanneer jouw product niet werkt, vragen wij altijd om een foto of filmpje van het product. Zo kunnen wij beoordelen of dat het product misschien verkeerd gebruikt wordt.

• Wanneer wij beoordelen dat het product aan de hand van de video, toch defect is. Mag deze retour gestuurd worden. Bij ontvangst zal er een onderzoek gestart worden om uit te sluiten wat er defect is en of het product niet met opzet is beschadigd.

• Wanneer wij constateren dat het product opzettelijk na een gebruik periode is beschadigd ja dit gebeurt echt. Vergoeden wij het niet en zal het defecte product ook niet teruggestuurd worden.

Wij streven erna om alles op een fijne manier op te lossen. Mocht je ondanks bovenstaande punten toch een klacht of verbetering hebben. Laat dit ons alsjeblieft weten door te mailen naar info@beautybarutrecht.nl